6 Mayıs 2012 Pazar

Hello Kitty Pasta ve Deniz Kızı Pastası

Benim canımmmmmmmmm kızım Elif'im artık 6 yaşında :)
Terzi kendi söküğünü dikemezmiş,aklımda bambaşka modeller vardı aslında..inşallah seneye kısmet olur..
Meleğim benden anasınıfındaki kutlama için Hello Kitty pastası,evdeki kutlaması içinde üzerinde bir Denizkızı olan pasta istedi...sınıf arkadaşlarına hediye etmek üzere Hello Kitty kurabiyelerininde siparişini verdi....Her iki pastayıda gördüğünde ki tepkisi aynı oldu  'anneeeeee,sen dünyanın en iyi annesisin,o kadar emek vermişsin benim için,çok teşekkür ederim' :))))))))))   ertesi günü bir heves Denizkızını yemek istedi ama sonra kıyamayıp,bir ömür boyu saklamaya karar verdi :)     minik cadımın bu sözlerini duymak nasıl da duygulandırdı beni,çoooooook mutlu oldum onun mutlu olmasıyla...






Canım kızım,prensesim,meleğim,minik cadım,kurabiyem benimmmmm,iyi ki doğmuşsun,hep mutlu ve huzurlu olmanı diliyorum ve seni çoooooooooooooook seviyorum...

2 yorum:

  1. maşşalllaahhhhh maşaallaahhh allah uzun uzun ömürler versin kuzuya.... Ellerine sağlık canım hepsi de birbirinden harika çalışmalar...

    Sevgiler,
    Evren

    YanıtlaSil
  2. Porselen Demlik Çay Saati Etkinliği"nin 75.hafta ev sahibesiyim.

    7 Mayıs-7 Haziran tarihleri arasında http://birdilimdus.blogspot.com adresimde göndereceğiniz birbirinden güzel tarifleri yayınlayacağım...

    Tariflerinize 75.hafta porselen demlik çay saati etkinliği için Birdilim düş'e gönderiyorum diye not düşüp bana haber verdiğiniz takdirde tariflerinizi almaya geleceğim :)

    Etkinliğimize istediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz,lütfen çayın yanında gönderilecek tarifler olmasına dikkat edelim,etkinliğimize herkes davetlidir,isteyen herkes katılabilir,lütfen davetiye götüremediğimiz arkadaşlarımız kırılmasınlar...

    YanıtlaSil