22 Şubat 2012 Çarşamba

ÇANTA PASTA - MASA PASTA

  Bu iki pastayı da kursa giderken yapmıştım.

  Ev ödevi olarak şeker hamurlu bir pasta yapmamız gerekiyordu...Ben de, bir çok bayanın hastalığı (!) olan 'Çanta 'yapmaya karar verdim :)...Üstelik içini çikolata ile doldurdum, hangi bayan bu çantaya hayır diyebilir ki? Yapmaya başlamadan önce çok daha farklı bir tasarım vardı aklımda, gecenin bir vakti elektriklerin kesilmesi sonucu zar zor bu şekilde tamamladım pastamı...

  Masa pastamı da yıl sonu sunumu için yapmıştım...oldukça büyük boyutlarda bir pasta oldu....üzerinde neler var neler...3katlı pasta,tepside börek,tepside baklava,zeytinyağlı sarma,tarçınlı yıldız kurabiyeler,ekler pasta,çilekli rulo pasta,çikolatalı kek,cupcake,poğaça,kruvasan veee tabi ki de kahve  ...afiyet olsun :)
Masa pastam çok beğenildi,ben de çok mutlu oldum tabi...















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder