16 Şubat 2012 Perşembe

WİNX KIZLARI- TECNA PASTALARI / BLOOM PASTASI

  Bloğum yeni ama paylaşmak istediğim bir sürü Foto var :)

  Benim minik cadım (gerçekten de kendisi miniciktir), bir ara Winx kızları furyasına kapılmşıtı,şu aralar çok şükür vazgeçti...özellikle Tecna karakterine bayılıyordu,sebep-saçları pembe :))  efendim,bizim kız da büyüyünce saçlarını pembeye boyatacakmış...  
 Sanırım  bundan 2 sene önceydi, kuaföre saçlarını kestirmeye gittiğimizde Tecnanın resminide aldı yanına..Kuaförümüz Oktay amcasına gösterdi,işte aynen böyle kes dedi saçlarımı.. .bir tarafı uzun bir tarafı kısa,Sezen Aksu modeli gibi..aman Allah'ım ,aynada kendine bakarken 4 yaşında ki bıcırığın havasından geçilmiyor:))


  


  İlk iki pasta kızımın 4. ve 5 . Doğumgünleri için yaptığım pastalar..üçüncü pastayı ise kankası ve komşumuzun kızı Zeynep için yapmıştım...dördüncü pasta ise tatlı yeğenim Selin için yapılmış bir pasta...Pastaları görünce yüzlerinde ki ifade varya,işte o an benim bittiğim an,çooook mutlu oluyorum onların sevinçlerini görünce ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder